Порушення норм вагового контролю – давній головний біль Міністерства інфраструктури України, через який і без того неякісні дороги перетворюються на справжню смугу перешкод. Усі попередні спроби змусити перевізників грати за правилами закінчилися невдачею. До яких заходів вдастся МІУ цього разу?

Погані дороги – знайома історія для всієї України, однак на півдні проблема відчувається найбільш гостро через постійний поток вантажного транспорту, що перевозить зерно до портів. Всі попередні заходи з регулювання індустрії автомобільних вантажоперевезень з метою змусити всіх учасників процесу грати за правилами виявилися неефективними.

Спочатку влада розробила програму із закупівлі спеціальних стаціонарних комплексів з контролю ваги автотранспорту на ключових маршрутах, проте грошей на її реалізацію чомусь не знайшлося. Вирішили зупинитися на більш дешевому варіанті, пересувних комплексах, проте, як показала практика, обійти такий контроль нескладно.

Прості цифри

Пропонуємо розібратися, які збитки несе дорожнє господарство через те, що перевізники нехтують ваговими нормами. Пояснюємо за допомогою інфографіки від Міністерства інфраструктури:

Війна за надмірну вагу: чи вдасться МІУ налагодити контроль за вагою автотранспорту

Перші ластівки

Наприкінці літа Миколаївський облавтодор спільно з управлінням Укртрансінспекції приступив до спорудження спеціального вагового комплексу для зважування фур і вантажівок. Це викликало обурення компаній-перевізників, багато з яких одразу ж прислали на місце своїх представників. Не підтримали установку вагового комплексу й представники «НІБУЛОН» за словами Андрія Вадатурського, такі комплекси потрібно ставити в Херсоні та Одесі, а не тільки в Миколаївській області. На його думку, проблему перевантаження автототранспорту необхідно вирішувати на законодавчому рівні за рахунок введення додаткових зборів за проїзд для вантажівок масою понад 12 тонн.

МІУ вже веде переговори зі Світовим банком про покупку 200 стаціонарних і 100 мобільних вагових комплексів. Частину стаціонарних комплексів планують встановити на в'їздах у порти країни, а мобільні віддадуть у розпорядження Укртрансінспеціі.

Війна за надмірну вагу: чи вдасться МІУ налагодити контроль за вагою автотранспорту

Перший заступник голови Миколаївської ОДА Микола Романчук заявив, що вагові комплекси будуть встановлені навіть усупереч протестам перевізників. Звичайно, економічна привабливість деяких маршрутів від цього постраждає, зате Міністерство інфраструктури заощадить кошти на щорічний ремонт дорожнього покриття.

Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Вирішіть CAPTCHA.