Українські вагонобудівники зазнають збитків Галузь вагонобудування України переживає нелегкі часи. Виробники докладають величезних зусиль для того, щоб утриматися на плаву. З 2011 по 2015 роки кількість випущених вагонів скоротилася з 52 до 1,1 тис. Минулого року ситуація трохи покращилася — кількість випущених вагонів збільшилася в 2,5 рази. Чи стане це поштовхом для подальшого розвитку вагонобудування України, чи це лише короткочасний ефект кількох вдалих контрактів?

Чому в Україні почали будувати менше вагонів?

У 2011 році галузь вагонобудування була на піку продуктивності. Компаніям вдалося випустити рекордні 52,3 тис. вагонів. Подальшу ситуацію на ринку аналітики описують так: поки в Україні індустрія вагонобудування стрімко розвивалася, російські вагонобудівники лобіювали законопроекти, намагаючись отримати більше замовлень і переманити клієнтів у української сторони.

У 2013 році українські підприємства втратили майже всі замовлення, обсяги випуску вагонів знизилися до історичного мінімуму (в 2014 році в Україні було випущено всього 6 тис. вагонів). Вплинув і той факт, що багато російських підприємств перестали закуповувати вагони українського виробництва. Експерти погодилися, що врятувати ситуацію може тільки розвиток внутрішнього ринку.

Що відбувається в індустрії нині?

Завдяки розвитку внутрішнього ринку у вагонобудівних підприємств України з'явилася надія. Зокрема допомогли замовлення від «Укрзалізниці».

Як заявляє керівництво «Укрзалізниці», у планах на 2017 рік – закупівля 9 тис. нових напіввагонів, найбільш популярного рухомого складу. Це дозволить вагонобудівним заводам триматися на плаву і позитивним чином вплине на залізничні перевезення України. Крім того, «Укрзалізниця» планує будувати напіввагони власними силами.

Станом на кінець січня 2017 року заводи «Укрзалізниці» вже випустили 54 напіввагони. Дарницький, Стрийський, Панютинський заводи УЗ планують випустити в сумі 3 тис. напіввагонів до кінця року, для цього їм потрібно збільшити обсяги виробництва майже в 5 разів.

Загальне становище індустрії вагонобудування України поки що не виглядає надто добре. Прогнози експертів невтішні: ні внутрішній, ні зовнішній ринок у найближчому майбутньому не зможуть забезпечити достатньої кількості замовлень, щоб досягти показників 2011 року.

Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Вирішіть CAPTCHA.