В'єтнамський порт допоможе Україні відновити роботу ЧМПУ кінці лютого міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив про те, що Україна є співвласником одного з найбільших портів Азії. Порт Лотос, розташований поблизу В'єтнаму, є одним із активів «Чорноморського морського пароплавства». Україна має право на дивіденди, оскільки країні належить 37% портового підприємства.

Причини суперечностей між Україною і В'єтнамом

В'єтнамський порт заснували три організації: VIETRANS (В'єтнамська транспортна компанія), VOSA (В'єтнамський судноплавне агентство) і «Чорноморське морське пароплавство» (ЧМП). Представники ЧМП у В'єтнамі незабаром були викриті і звинувачені в махінаціях, через що з 2011 року азійський порт не виплачував дивіденди українській стороні.

Тепер українська делегація спробує виправити ситуацію. У кінці лютого представники Міністерства інфраструктури України вирушили до В'єтнаму, щоб залагодити конфлікт і переконати представників В'єтнаму в тому, що подальша співпраця буде продуктивною. Міністерство планує поміняти представників ЧМП у В'єтнамі, щоб повернути довіру. Також планується аудит підприємства. За словами експертів, недоотриманий прибуток сьогодні обчислюється сотнями тисяч доларів.

Порт Лотос має два основних причали загальною довжиною 300 м, а також причал для барж довжиною 120 м. Крім обробки контейнерів, порт займається перевалкою генеральних вантажів і автомобілів.

Як планують розпорядитися активом

Українські представники розглядають можливість продажу своєї частини активів. Виручені кошти допоможуть відновити роботу «Чорноморського морського пароплавства» (ЧМП). &Laquo;Чорноморське морське пароплавство» було державною компанією з часів СРСР. У той час вона була успішним підприємством із 400 суднами. Та вже у 1990 році більшість флоту була розпродана, а в 2006 компанію визнали банкрутом. Активи компанії стали держвласністю і не використовувалися для подальшого погашення заборгованості. Але перш ніж говорити про продаж української частини порту, потрібно провести загальну оцінку його стану.

Заборгованість ЧМП складає близько 5,8 млн доларів. Для того, щоб її погасити і дати шанс ЧМП розвиватися, українська сторона планує повернути права на свою частку в інших закордонних підприємствах. Якщо уряду вдасться продати акції, отримати дивіденди і погасити заборгованість, це цілком може послужити поштовхом для перезапуску ЧМП.


Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Пройдіть, будь ласка, перевірку.