Згідно з умовами FCA (Free Carrier – Франко перевізник) відповідальність знімається з вантажовідправника у той момент, коли він передає товар перевізнику, найнятому покупцем. Подальші ризики за транспортування вантажу покупець несе самостійно.
При цьому всі експортні формальності і мита повинен здійснити і оплатити продавець, а витрати на доставку та митне оформлення для імпорту залишається на покупцеві.
Ризики за товар переходять від продавця до покупця після розміщення вантажу в транспорті, що належить перевізнику, або після передачі товару на місце завантаження на транспорт перевізника.
В умовах доставки FCA Incoterms 2020 незначні зміни були внесені до пункту про морські перевезення – введено додаткову функцію.
У разі, якщо за організацію перевезення відповідальний покупець, він може домовитися з перевізником про те, щоб останній видав бортовий коносамент, оскільки в деяких ситуаціях він необхідний для акредитивів.
Документ обов’язково повинен містити дані про те, що товар завантажено на судно в конкретній країні і позачку про те, що вантаж отримано для перевезення в цій державі.