Posted by admin
Category:

На ринку залізничних вантажоперевезень України назріло питання про зростає тарифів на послуги. Що думають про це експерти? З чим пов’язана терміновість підняття тарифів? Який буде результат може призвести таке рішення? Давайте спробуємо відповісти на ці питання.

Структура витрат «Укрзалізниці» повинна бути прозорою

В індустрії залізничних вантажоперевезень помітно протистояння двох глав: міністра інфраструктури Володимира Омеляна і глави правління «Укрзалізниці» Войцеха Балчуна. Як заявляє перший, така ситуація закінчиться нічим іншим, як звільненням когось одного.

Міністр інфраструктури незадоволений роботою глави «Укрзалізниці». Новим приводом для цього стала новина про те, що ціни на послуги залізничного транспорту зростуть найближчим часом. «Укрзалізниця» хоче підвищити тарифи на 25%. Про це керівництво заявило за круглим столом з представниками Європейської Бізнес Асоціації та Міністерства інфраструктури України. Обидві сторони виступила проти.

Володимир Омелян заявляє про те, що «Укрзалізниця» повинна надати структуру своїх витрат, перш ніж заявлять в зростає тарифів. З політичної точки зору, дані про витрати УЗ Повинні бути прозорими. У свою чергу, керівництво «Укрзалізниці” не проти того, щоб надати на розгляд дані у фінансових коштах, який будуть надходити до компанії.

railway

Думка експертів з питання

На засіданні Державної регуляторної служби обумовили питання підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення. Великі вантажовідправників виступила із заявою в тому, що «Укрзалізниця» повинна докладаючи великих зусиль для того, щоб поліпшити якісність і ефективність своєї роботи, і тільки після цього говорити про підвищення тарифів на послуги.

У свою чергу, представник УЗ заявивши про те, що тарифи потрібно піднімати, перш за все, тому, що в планах компанії закупівля нових вагонів на українських заводах. Це дозволить збільшити обсяг інвестицій і розвинути індустрію українського вагонобудування.

Експерти в області вважають, що УЗ повинна звертати свою увагу не на підвищення тарифів, як на джерело коштів. Вони пропонують ввести мораторій на будь-яке підвищення тарифів до того моменту, поки Чи не буде створено незалежний орган, Який би займався вирішенням подібних проблем.

slide-4

Проект не підтримали

3 січня голова державної служби України Ксенія Ляпіна заявила в тому, що підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення на 25% в лютому Чи не буде. Чи означає це що тарифи не повинні бути підніматися і далі? На жаль, підвищення тарифів неминуче в 2017 році, це Вимушені заходи для розвитку індустрії. За думки глави державної служби, сьогодні необхідно створити спеціальну комісію з предстваниками ринку, для прийняття компромісних рішень в питанні зростання тарифів. На даний момент важливо з’ясувати відсоток підвищення тарифів на майбутнє, адже зростання на 25% – це необґрунтоване рішення. Наступним завданням комісії буде створення нормативно-правової бази для врегулювання підвищення тарифів на майбутнє. Це дозволить прогнозувати зміни бізнесу і роботу УЗ в майбутньому.

Тарифи на залізничні перевезення в Україні набагато вище, ніж в інших країнах. Це велика проблема, адже залізницю потрібно використовувати як інфраструктуру для роботи економіки країни, а не як джерело прибутку. Велике зростання тарифів на перевезення вантажу вплине як на імпорт, так і на експорт продукції зменшить темпи розвитку промисловості України та знизить обсяги інвестицій. Більше того, підвищення тарифів може негативно відіб’ється і на самій «Укрзалізниці».

Scroll Top
Загрузите Ваше резюме:
Выбрать файл:
Завантажте Ваше резюме:
Вибрати файл:
Upload your resume:
Select file: