Posted by admin
Category:

14 лютого український парламент ратифікував Угоду про зону вільної торгівлі між Україною та Канадою. Після підписання документа канадською стороною, торгівля між двома країнами істотно спроститься. Які перспективи для українського та канадського ринку відкриє підписання угоди, з якими труднощами можуть зіткнутися українські експортери і чи буде вдалим торговий дует двох країн?

Які перспективи для України відкриє ця угода?

Представники уряду України виділили кілька позитивних моментів у спільный угоді для вітчизняної торгівлі. Перш за все це стосується умов експорту української продукції. Підписання домовленості дає право українським експортерам отримати безмитний доступ до 98% канадського ринку. Очікується, що нововведення істотно спростить життя багатьом українським експортоорієнтованих компаніям і поліпшить умови поставки продовольчих і сільськогосподарських товарів в Канаду.

Для подальшої продуктивної роботи українські експортери вже сьогодні повинні досліджувати канадський ринок, дізнатися споживчі переваги і спробувати задовольнити попит за допомогою вітчизняної продукції. Угода про зону вільної торгівлі відкриє нові перспективи не тільки для традиційно експортно-орієнтованих галузей, а й для звичайних виробників, які орієнтуються на внутрішній ринок. Перші отримають більш простий і дешевий вихід на канадський ринок, а другі можливість диверсифікувати ринки збуту і спробувати освоїти ринок Канади.

У той час як уряд бачить тільки позитивні сторони Угоди про співпрацю України і Канади, представники бізнесу вказують на деякі негативні моменти. Перш за все мова йде про тарифні, ментальних і географічних бар’єри. Чи стануть ці перешкоди великою перешкодою для експансії українських товарів на ринок Канади – покаже тільки час.

Чи є місце в Канаді для української продукції?

Більшу частину товарів Канада імпортує з США в силу географічной близькості та сформованих геополітичних і торгових підвалин. Зручне географічне розташування країн, відмінний маркетинг та якість товарів з США роблять їх лідерами на канадському ринку. Безумовно, успішне торговельне співробітництво з сусідніми країнами протягом довгих років дає мало шансів на успіх для продукції з України. Але у вітчизняних товарів все ж є ряд переваг і не всі вони полягають в ціні.

Спробуємо подивитися на ситуацію з іншого боку. Крім США, Канада має ще 10 партнерів по вільну торгівлю включаючи Корею, Ізраїль і Йорданію. Це означає, що Канада прагне до вільної торгівлі і підписує міжконтинентальні угоди, зосередивши свою увагу на зовнішній багатовекторної торгівлі.

Експортуючи товари в Канаду, Україна звичайно ж зіткнеться з великою конкуренцією з боку американських та інших іноземних виробників. Однак багато експертів сходяться на думці, що висока конкурентність зовнішніх ринків буде тільки сприяти підвищенню якості української продукції. Адже якщо компанія хоче мати високі продажі на будь-якому з висококонкурентних ринок, їй в доведеться довести якість до стандартів ринку, зберігши при цьому вигідні ціни для кінцевих покупців.

Географічний бар’єр в торгівлі з Канадою – чи є він?

Це твердження справедливо звучить тільки для скептиків. Насправді ми вже давно живемо в світі, де великі відстані перестали бути перешкодою для ефективної торгівлі між країнами. Не варто забувати про те, що быльша частина продукції на полицях українських супермаркетів імпортована з Китаю, Чилі та інших віддалених країн, але ціна на ці товари зовсім не захмарна.

Сьогодні є безліч способів перевести вантаж з однієї точки світу в іншу. Ви можете доставляти товари морським, залізничним, автомобільним та авіатранспортом. Потрібно тільки зробити правильний вибір, з огляду на особливості вантажу, умови його зберігання, час доставки і ціну. Наприклад, якщо українськый компані потрібно перевезти продукти, якы швидко псуються, цінні вантажі, або ж невеликі партії товару за короткий термін – краще вибрати авіатранспорт. Якщо ж необхідно перевести великі обсяги вантажів – робити це краще за допомогою морських перевезень в Канаду або будь-яку іншу країну призначення.

Іншими словами, відстань між країнами не стане перешкодою спільну роботу між Україною та Канадою, так як широкий спектр логістичних послуг дозволяє кожному експортеру доставити вантаж до Канади найбільш оптимальним способом.

Канадський товарний патріотизм

Результати опитувань підтверджують, що більшість канадських споживачів віддає перевагу товарам вітчизняного виробництва. Це пов’язано в першу чергу з високим рівнем підтримки населенням вітчизняного виробника з часів буйства фінансової кризи і його наслідків.

Але не варто пропускати той факт, що в Канаді є і одна з найбільших українських діаспор, яка налічує понад 1,3 мільйона чоловік, що напевно, трохи допоможе українській продукції залишатися на полицях канадських супермаркетів.

Scroll Top
Загрузите Ваше резюме:
Выбрать файл:
Завантажте Ваше резюме:
Вибрати файл:
Upload your resume:
Select file: