У 2016 році Кабінет міністрів України прийняв рішення про те, що управлінням Азовським судоремонтним заводом буде займатися Фонд держави, а не Міністерство інфраструктури. Тоді ж стало відомо і про те, що Азовський судноремонтний завод може бути переданий в оренду шляхом проведення конкурсу.

Представники «Маріупольської інвестиційної групи» (МІГ) таке рішення не підтримали. На їх погляд, найбільший завод по ремонту суден в Азовському морі не буде ефективно працювати з такою формою управління. Проработов з заводом більше 10 років, в миті вважають, що потрібно шукати більш ефективну форму управління.

Про МІГ та її фахівців можна сказати одне: у нестабільний час компанії вдається керувати судоремонтним заводом, зерновим терміналом, логістичною компанією і організацією з надання послуг судновласникам. І роблять вони свою роботу досить добре бо компанії вдається не тільки збільшувати обсяги виробництва, а й інвестувати в розвиток судноремонтного підприємства.

Про темпи роботи компанії і підсумки 2016 року поділився своєю думкою виконавчий директор компанії «МИГ» Олег Іванюшенко. Представляємо вашій увазі кілька тез бесіди:

Яким був 2016 рік для компанії?

Попередній рік позначився позитивними моментами в роботі як з боку виробництва, так і в річних звітах. Керівництву компанії вдалося:

  • Почати роботу над великим проектом по впровадженню програмного забезпечення для управління бізнесом.
  • Збільшити обсяги перевалки зерна на 20%.
  • Залучити нових клієнтів шляхом надання додаткової послуги – фумігації.
  • Утримати оптимальні позиції на ринку морських вантажоперевезень.
  • Оптимізувати роботу Азовського судноремонтного заводу.

Яким чином МІГ вивела Азовський судноремонтний завод з кризової ситуації?

У наприкінці 2015 – початку 2016 року Азовський судноремонтний завод переживав нелегкі часи. Часті перевірки правоохоронних органів, простій підприємства, зниження темпів роботи – все це несприятливо впливало на завантаження і темпи роботи заводу. Коли за оптимізацію роботи в’язалася МІГ – показники зросли в 5 разів. Керівництву організації вдалося збільшити зростання обсягів реалізованої продукції і відновити роботи по виробництву продукції суднобудування. В цілому нам вдалося не тільки стабілізувати ситуацію на заводі, а й значно поліпшити ключові показники роботи.

Сьогодні завод знову зіткнувся з уже переможеною проблемою. Правоохоронні органи відновили свій інтерес до Азовського суднобудівному заводу. У МІГ це розцінюють як спробу дестабілізувати роботу підприємства і виставити нинішній менеджмент неефективним.

Чи буде МІГ брати участь в конкурсі з управління Азовським суднобудівним заводом?

Раніше ми вже згадували про те, що в кінці 2016 року було прийнято рішення про передачу управління заводом в ФДМ. Також почали думати про передачу підприємства в оренду на конкурсних засадах. Ми швидше за все не будемо брати участь в конкурсі. Головна причина – умови, які пропонує законодавство. Вони просто не відповідають реальній економіці заводу і це не дасть можливості налагодити його роботу.

Що можна сказати про темпи роботи заводу?

За 2016 рік Азовському судноремонтному заводу вдалося реалізувати продукції більш ніж на 125,5 млн грн. Було багато судноремонтних робіт та перевалки вантажів. Також ми отримали велике замовлення – надбудову на танкер для хорватської фірми. Зараз же завод не працює з російськими замовниками, концентруючи свою роботу на морському флоті Маріуполя, Бердянська та, в окремих випадках, займається іноземними судами.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...
Чого варто очікувати від ринку вантажних морських перевезень в 2020 році?
Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік....