Порушення норм вагового контролю – давній головний біль Міністерства інфраструктури України, через який і без того неякісні дороги перетворюються на сущу смугу перешкод. Всі попередні спроби змусити перевізників грати за правилами закінчилися невдачею. До яких заходів вдасться МІУ на цей раз?

Проблеми з дорогами – болюче питання практично на всій території України, але на півдні країни проблема відчувається ще гостріше через постійний потік вантажного транспорту, що перевозить зерно до портів. Всі раніше вживані заходи з регулювання індустрії автомобільних вантажоперевезень з метою змусити всіх учасників процесу перевезення грати за правилами виявилися тотально неефективними. Спочатку влада розробила програму із закупівлі спеціальних стаціонарних комплексів з контролю ваги автотранспорту на ключових маршрутах автоперевезення, проте грошей на її реалізацію чомусь не знайшлося. Вирішили зупинитися на більш дешевому варіанті з пересувними комплексами, проте, як показала практика, “обійти” такий контроль не склало труднощів.

Прості цифри

Давайте розберемося, які збитки заподіює дорожньому господарству нехтування нормами з навантажування. Це добре ілюструє наступна інфографіка:
2015-08-31_191830

Перші ластівки

В кінці літа Миколаївський облавтодор спільно з управлінням Укртрансінспекції приступив до спорудження спеціального вагового комплексу для зважування фур і вантажівок. Це викликало бурю обурення компаній-перевізників, багато з яких тут же прислали на місце своїх представників. Не підтримали установку вагового комплексу та представники від “НІБУЛОН”: за словами Андрія Вадатурського, такі комплекси потрібно ставити в Херсоні та Одесі, а не тільки в Миколаївській області. На його думку, до проблеми перевантаження автототранспорта необхідно підходити комплексно і вирішувати її на законодавчому рівні за рахунок стягнення додаткових коштів за проїзд дорогами вантажівок з масою більше 12 тонн.

Вважаємо, що як мінімум частина з побажань Андрія Вадатурського можуть втілитися в життя в найближчий час, адже МІУ вже веде переговори зі Світовим банком про покупку 200 стаціонарних і 100 мобільних вагових комплексів. Частина стаціонарних комплексів планується встановити на в’їздах в усі порти країни, а мобільні довірять у розпорядження “Укртрансінспеціі”.

2015-08-31_195314

Незважаючи на очікуваний опір від перевізників, перший заступник голови Миколаївської ОДА Микола Романчук заявив, що вагові комплекси все ж будуть встановлені не дивлячись ні на які доводи перевізників. Звичайно, на деяких маршрутах економічна привабливість автотранспорту трохи впаде, але це заощадить суттєві кошти Міністерства інфраструктури, що виділяються на щорічний ремонт дорожнього покриття.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...
Чого варто очікувати від ринку вантажних морських перевезень в 2020 році?
Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік....