facebook

Порушення норм вагового контролю – давній головний біль Міністерства інфраструктури України, через який і без того неякісні дороги перетворюються на сущу смугу перешкод. Всі попередні спроби змусити перевізників грати за правилами закінчилися невдачею. До яких заходів вдасться МІУ на цей раз?

Проблеми з дорогами – болюче питання практично на всій території України, але на півдні країни проблема відчувається ще гостріше через постійний потік вантажного транспорту, що перевозить зерно до портів. Всі раніше вживані заходи з регулювання індустрії автомобільних вантажоперевезень з метою змусити всіх учасників процесу перевезення грати за правилами виявилися тотально неефективними. Спочатку влада розробила програму із закупівлі спеціальних стаціонарних комплексів з контролю ваги автотранспорту на ключових маршрутах автоперевезення, проте грошей на її реалізацію чомусь не знайшлося. Вирішили зупинитися на більш дешевому варіанті з пересувними комплексами, проте, як показала практика, “обійти” такий контроль не склало труднощів.

Прості цифри

Давайте розберемося, які збитки заподіює дорожньому господарству нехтування нормами з навантажування. Це добре ілюструє наступна інфографіка:
2015-08-31_191830

Перші ластівки

В кінці літа Миколаївський облавтодор спільно з управлінням Укртрансінспекції приступив до спорудження спеціального вагового комплексу для зважування фур і вантажівок. Це викликало бурю обурення компаній-перевізників, багато з яких тут же прислали на місце своїх представників. Не підтримали установку вагового комплексу та представники від “НІБУЛОН”: за словами Андрія Вадатурського, такі комплекси потрібно ставити в Херсоні та Одесі, а не тільки в Миколаївській області. На його думку, до проблеми перевантаження автототранспорта необхідно підходити комплексно і вирішувати її на законодавчому рівні за рахунок стягнення додаткових коштів за проїзд дорогами вантажівок з масою більше 12 тонн.

Вважаємо, що як мінімум частина з побажань Андрія Вадатурського можуть втілитися в життя в найближчий час, адже МІУ вже веде переговори зі Світовим банком про покупку 200 стаціонарних і 100 мобільних вагових комплексів. Частина стаціонарних комплексів планується встановити на в’їздах в усі порти країни, а мобільні довірять у розпорядження “Укртрансінспеціі”.

2015-08-31_195314

Незважаючи на очікуваний опір від перевізників, перший заступник голови Миколаївської ОДА Микола Романчук заявив, що вагові комплекси все ж будуть встановлені не дивлячись ні на які доводи перевізників. Звичайно, на деяких маршрутах економічна привабливість автотранспорту трохи впаде, але це заощадить суттєві кошти Міністерства інфраструктури, що виділяються на щорічний ремонт дорожнього покриття.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Морські лінії отримають рекордний прибуток

Безпрецедентний прибуток Спотові ставки на початку другого півріччя...

Як обстановка в одному з найбільших портів Китаю впливає на міжнародні морські перевезення

Що відбувається в порту Яньтянь Час очікування для...

У США вже готуються до різдвяної кризи вантажоперевезень

Про роздрібну торгівлю в США До різдва залишається...

Авіаперевезення вантажів: останні тенденції в галузі

Обстановка на ринку авіаперевезень Ринок авіаперевезень настільки завантажений,...

Закон про мультимодальні перевезення: цілі і основні положення

На початку березня проект закону «Про мультимодальні перевезення»...

Особливості виходу на китайський ринок

Торговельне партнерство України та КНР КНР – найважливіший торговельний партнер...

Scroll Top

    Загрузите Ваше резюме:
    Выбрать файл:

      Завантажте Ваше резюме:
      Вибрати файл:

        Upload your resume:
        Select file: