«Укрзалізниця» ініціює створення нового маршруту мультимодальних контейнерних перевезень залізницею у напрямку ЄС – Іран. Суть нової ініціативи полягає в тому, щоб наростити транзит по українському сегменту залізниць за рахунок перехоплення частини вантажопотоку ЄС – Іран. Загальна протяжність маршруту, що розробляється, складає близько 2500 км. Проект є хорошою альтернативою вже існуючим маршрутам і робить перспективні ринки Ірану та прилеглих країн більш доступними для європейського бізнесу. «Укрзалізниця» розробляє новий проект для мультимодальних перевезень вантажів

Підготовка

Проект вже попередньо обговорили з турецькими та іранськими колегами. Обидві сторони готові підтримати ініціативу і надати необхідні потужності. Згідно з даними «Укрзалізниці», у межах проекту вже сформована тарифна база для контейнерних перевезень за маршрутом Іран – Україна – ЄС. Наразі перевізник шукає партнерів і займається залученням вантажів.

Як довго триватимуть підготовчі роботи – покаже час. Нині головне питання полягає в тому, наскільки економічно доцільним буде комерційний тариф на перевезення за новим маршрутом. Як показав досвід створення транспортного коридору до Китаю, високі тарифи на перевезення можуть істотно знизити популярність нових маршрутів, якими б перспективними вони не здавалися спочатку.

Переваги

Швидкість: важливим фактором є наявність короткого транзитного маршруту між ЄС і одеським портом. Залізничні перевезення від чорноморського узбережжя до кордонів ЄС займають не більше доби з урахуванням всіх митних процедур.

Розташування: на заході Україна має вихід в ЄС з трьох залізничних прикордонних пунктів: станція Чоп – Угорщина, станція Ужгород – Словаччина, станція Ізов – Польща.

Механіка перевезень

Відкритим залишається питання про те, як і куди вантажі будуть перевозитися з України. Нині Україна має залізничне сполучення з Туреччиною і вихід до порту Трабзон. Турецька сторона висловила підтримку проекту та зацікавленість у ньому.

Паралельно обговорюється варіант доставки вантажів через Грузію і Азербайджан. У нього є один істотний недолік – азербайджанська залізнична мережа не сполучена з іранською. Однак, згідно з заявами глави Азербайджанських залізниць, будівництво сполучної гілки завершиться вже наприкінці поточного року.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» вже запустила мультимодальний маршрут між ЄС і Китаєм протяжністю близько 3,1 тисячі км.

Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Пройдіть, будь ласка, перевірку.