Як заявили в департаменті з комерційної роботи ПАТ «Укрзалізниця», такий крок був зроблений з метою додаткового залучення обсягів транзиту на маршрутах руху даних контейнерних поїздів. Читайте докладніше про плани УЗ з використання “Вікінга” і “Зубра”.

Незважаючи на нещодавні спроби Міністерства інфраструктури України підвищити тариф на перевезення вантажів, керівництво компанії «Укрзалізниця» прийняло рішення зберегти ставку на залізничні перевезення контейнерних вантажів поїздами «Зубр» і «Вікінг» на рівні 2015 року. Це можна розцінювати як ефективний крок з підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту в умовах постійно зростаючих тарифів на перевезення.

У компанії затвердили ряд транзитних ділянок, по яких дозволяється рух поїздів даних контейнерних поїздів територією України. Це ділянки:

  • Базовий морський напрямок у контейнерні порти України: Іллічівський, Одеський і Південний порти.
  • Сухопутний напрямок Білорусь – Україна – Молдова;
  • Маршрут Румунія – Україна – Білорусь.

Зі списку транзитних маршрутів виключили напрямок Білорусь – Україна – Польща (Бережесть – Ізов). Тарифи 2015 року на даних напрямках пролонговані тільки до 30 червня 2016 року.

Укрзализныця не будет поднимать цены на перевозки "Викингом" и "Зубром"

На сегодняшний день обсяги перевезень контейнерним поїздом «Вікінг» постійно і стабільно збільшуються. Однак ситуація з «Зубром» показує негативну тенденцію. В «Укрзалізниці» сподіваються на використання цих двох контейнерних поїздів на новому залізничному маршруті, який проходитиме через Україну і країни Транскаспійського коридору з виходом в Китай. Метою такого маршруту є створення осі Китай – Каспій – Чорне море – Балтика. Контейнерні поїзди «Зубр» і «Вікінг» можуть бути використані на ньому для доставки товарів до країн Прибалтики і для забезпечення замовлень на залізничні вантажні перевезення до Білорусії.

Однак Білорусія мало зацікавлена в розвитку цього напрямку. Причиною є те, що на сьогоднішній день територією республіки проходить транзитний маршрут між ЄС і Китаєм, потужності якого вона з успіхом освоює. Північний коридор працює давно і справно. Крім того, даний транзитний маршрут поки є найдешевшим наземним способом доставки вантажів з Китаю до ЄС. Використання нового маршруту можливе виключно за наявності у нього більших конкурентних переваг у вигляді швидкості доставки або ціни на перевезення.

Збереження тарифів на залізничні перевезення ключовими контейнерними поїздами на рівні минулого року дає цінову перевагу при перевезенні товарів залізничним сполученням між Білоруссю, Молдовою та Румунією.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...
Чого варто очікувати від ринку вантажних морських перевезень в 2020 році?
Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік....