facebook

За попередній календарний рік “Укралізниці” довелося двічі піднімати тарифи на вантажні перевезення у зв’язку з падінням курсу національної валюти. І ось зовсім недавно вирішилася доля законопроекту про третю хвилю перевищення цін.

Державна регуляторна служба прийняла рішення не реєструвати законопроект Міністерства інфраструктури України, прийняття якого автоматично означало б підвищення цін на залізничні перевезення вантажів у межах країни. Автори законопроекту посилаються на тяжке становище національного перевізника і прикриваються спробами швидше вивести компанію з кризи. Представники Госрегслужби з холодком зустріли подібні заяви і закликали представників “Укрзалізниці” до більш глибоких, структурних, реформ з метою скорочення операційних витрат. Також звучали цілком резонні пропозиції підвести економічні підсумки від попереднього підвищення тарифів і опублікувати їх у вільному доступі. Крім того, висловлювалися ідеї щодо створення спеціального незалежного органу, який займатиметься регулюванням діяльності природно виниклих монополій і надалі буде консультувати владу в подібних питаннях. Чи буде реалізовано щось подібне – велике питання.

На думку голови Державної регуляторної служби, саме по собі підвищення тарифів без структурних змін в УЗ – безглуздо, тому що воно не вирішує проблему, а тільки приховує її симптоми. Бездумне підвищення тарифів призведе тільки до того, що весь обсяг додатково виручених коштів буде витрачено неефективно, не кажучи вже про збільшене навантаження на бізнес. А коли УЗ зіткнеться з черговими проблемами неефективності, доведеться знову піднімати ціни.

Нагадаємо, що останнє підвищення тарифів на перевезення вантажів залізницею відбулося взимку цього року, коли внаслідок прийняття аналогічного законопроекту ціни були збільшені на 30%. Тоді Максим Бланк, в.о. Генерального директора УЗ, аргументував необхідність перегляду вартості перевезень різкою девальвацією курсу національної валюти і подорожчанням палива.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Особливості виходу на китайський ринок
Торговельне партнерство України та КНР КНР – найважливіший торговельний партнер...
Будівництво контейнеровозів: останні тенденції (частина 2)
Про що йтиметься Це друга частина блогу про...
Будівництво контейнеровозів: останні тенденції (частина 1)
Замовлення і фрахтові ставки Упродовж десятиліть в галузі...
Як визначити найбільш продавані товари на Amazon 2021
Найбільш продавані товари Amazon 2020 не був схожий...
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
Scroll Top

    Загрузите Ваше резюме:
    Выбрать файл:

      Завантажте Ваше резюме:
      Вибрати файл:

        Upload your resume:
        Select file: