Як не допустити пошкодження вантажу

Для типового міжнародного перевезення  контейнерів перелік сторін, які можуть фізично обробляти вантаж, виглядає так: Що таке пошкоджений вантаж і як із ним поводитися?

  • постачальник/фабрика, які завантажують товар;
  • місцевий перевізник, який доставляє вантаж на склад;
  • місцева компанія з перевезення вантажів, яка переміщує вантаж зі складу на термінал;
  • перевалочний термінал;
  • термінал в порту прибуття;
  • митниця або митний склад;
  • місцевий перевізник в країні прибуття.

Найбільш поширеними причинами пошкодження вантажу є ушкодження водою, удари, а також ушкодження через неправильну фіксацію і розміщення вантажу в контейнері.

Пошкодження водою може статися з таких причин:

  1. Конденсація всередині контейнера, особливо якщо контейнер завантажується в умовах високої вологості.
  2. Зміна температури під час рейсу , що також може призвести до конденсації всередині контейнера і намокання вантажу.
  3. Наявність отворів у контейнері.
  4. Неправильне кріплення, нерівномірний розподіл ваги вантажу в контейнері.

Коли контейнер доставляється вантажоодержувачу, останній повинен провести ретельний огляд. Перевірити, чи немає зовні видимих пошкоджень. Як тільки починається розвантаження, якщо вантаж має видимі пошкодження, негайно припиніть процес розвантаження і повідомте про це перевізника і страхову компанію (якщо вантаж застрахований).

Для того, щоб вимагати у перевізника відшкодування, потрібно надіслати йому такі документи:

  • перше повідомлення про намір подання позову;
  • звіт про обстеження (у разі, якщо є будь-який незалежний звіт про обстеження з фотографіями або якщо проводилося обстеження від імені та за дорученням вантажовласника);
  • фотографії;
  • комерційний рахунок-фактура вантажовідправника;
  • докладний позов (розрахунок збитків на основі комерційної вартості вантажу);
  • товарна накладна;
  • квитанція про доставку;
  • обліковий лист про розвантаження контейнера;
  • доказ про залишкову вартість/сертифікат про знищення (щоб довести, що вантаж дійсно пошкоджений і не може бути проданий на вторинному ринку).

Перевізник розглядає позовну заяву і визначає, на якому етапі перевезення вантажу могла бути завдана шкода.

Якщо шкоди було завдано, коли вантаж перебував під відповідальністю морського перевізника, він визначає суму позову і відправляє лист про врегулювання позову.

Однак, якщо буде встановлено, що пошкодження могло статися з інших причин, таких як неправильне завантаження, у разі, якщо перевізник не є стороною, що завантажила контейнер, морський перевізник не буде нести відповідальність. У цьому разі потрібно подавати позов іншим сторонам.

Крім того, вантажовідправники або інші зацікавлені сторони, які пов'язані із процесом завантаження контейнерів, повинні бути поінформовані про такі деталі:

  • Під час розміщення вантажів на піддонах необхідно ретельно оглядати простір всередині контейнера: у разі, якщо між піддонами є порожні місця, вони повинні бути заповнені подушками безпеки або іншими засобами для заповнення простору.
  • Розподіл ваги всередині контейнера має бути рівномірним.
  • Не слід зосереджувати більш важкі предмети в бічній частині або в одному кінці контейнера.
  • Слід розміщувати більш легкі предмети поверх важчих і упаковувати вантаж якомога щільніше.

В середньому потрібно близько 3-6 місяців для врегулювання позову у справі пошкодження вантажу. Для того, щоб захистити себе від ризиків пошкодження, необхідно дотримуватися простих правил завантаження, і, що не менш важливо, співпрацювати з надійним перевізником.

Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Пройдіть, будь ласка, перевірку.