Розвиток міжнародних перевезень: запуск вантажного потяга з України в Іран Одним із ключових завдань для розвитку міжнародних перевезень з України є запуск нового вантажного поїзда в Іран. Незважаючи на те, що новий маршрут має чимало перспектив, дискусії про правильність цього рішення виникли ще до запуску поїзда.

Для розвитку міжнародної торгівлі України повинна налагоджувати транспортне сполучення з країнами Європи та Азії. Запуск вантажного поїзда в Іран дозволить Україні створити новий транспортний коридор. Таке рішення було прийняте 19 квітня на зустрічі міністра інфраструктури України Володимира Омеляна з іранською делегацією. Вже цього літа поїзд зможе здійснювати перевезення з України в Іран.

Тим не менше, після узгодження проекту з іранською стороною суперечки виникли між українськими представниками. Уже кілька тижнів питання про запуск поїзда є причиною бурхливої дискусії між міністром інфраструктури Володимиром Омеляном і главою правління «Укрзалізниці» Войцехом Балчуном.

У чому причина конфлікту, і хто має рацію?

Експертів занепокоїв головним чином маршрут поїзда. Він буде проходити через Грузію і Азербайджан. Проблема в тому, що з Азербайджану в Іран неможливо довезти вантажі у вагонах. На території Ірану не вистачає відрізка залізниці, будівництво якого буде закінчено лише в 2019 році.

Однак представники Міністерства інфраструктури заявляють, що знають, як вирішити цю проблему. Є два способи: перший – використання залізниці і подальша доставка автотранспортом; другий – перевантаження на судна в порту Алят/Баку, звідки вантажі будуть доставляти в порти Амірабад і Ензелі. Така альтернатива може використовуватися до закінчення будівництва залізничної колії Казвін-Решт-Астара.

Суховантаж чи контейнерні перевезення?

Експерти заявляють, що до введення в експлуатацію залізниці вантажі можуть перевантажуватися в Каспії. Але яким чином товар будуть доставляти морем? Пороми – нераціональний варіант у цьому разі, оскільки в Ірану поромні переправи налагоджені тільки з Росією і Казахстаном. У цій ситуації залишається два варіанти: суховантажі або переправа за допомогою контейнерів. Другий варіант досить популярний сьогодні, але чи буде використання контейнерів для доставки зерна вигідним з фінансового боку? Найчастіше з України в Іран доставляють невеликі партії зерна, тому, перш ніж зупинити свій вибір на цьому виді доставці, варто уважно вивчити тарифи.

Торговельне сполучення між Україною та Іраном в будь-якому разі вигідне для обох країн, оскільки ми потребуємо іранської нафти, а Ірану потрібно наше зерно. Іран готовий імпортувати до 2 млн тонн зернових на рік.

Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Пройдіть, будь ласка, перевірку.