З 11 травня українська делегація перебуває в Китаї, де сторони проводять переговори щодо спільного розвитку інфраструктурних проектів. У той же час в Києві вже відбулося підписання вигідного контракту між українською владою і однією з найбільших китайських будівельних компаній.

Найбільша китайська компанія CHEC проведе днопоглиблення в пору Південний

Адміністрація морських портів України і китайська компанія China Harbour Engineering Company LTD (CHEC) 18 травня підписали контракт на проведення днопоглиблювальних робіт в порту Південний. Безсумнівно, ця подія – одна з найбільш значущих для розвитку морских перевезень. В угоді йдеться про те, що китайська компанія проведе днопоглиблювальні роботи в українському порту для підвищення його глибини з 16 до 19 метрів і створенні операційної акваторії біля причалів глибиною 16 метрів. Роботи щодо днопоглиблення порту почнуться найближчим часом, адже для цього вже створені всі необхідні умови.

У тому, що робота China Harbour Engineering Company LTD буде виконана якісно, в української сторони немає жодних сумнівів – китайська компанія за 37 років існування брала участь в будівництві близько 90% терміналів Китаю. Сьогодні компанія має 60 зарубіжних представництв, які обслуговують клієнтів у 80 країнах світу. Варто відзначити, що китайські компанії вже довгий час намагалися вийти на український ринок і ініціювати подібні проекти.

Посол КНР зазначив, що дана угода між країнами має стати першою сходинкою до ефективної співпраці і успішному розвитку китайсько-українських відносин.

Китайські інвестиції в концесію поромної переправи в Чорноморську

Українська та китайська сторони зовсім скоро можуть підписати ще один великий контракт: МІУ запропонувало найбільшому китайському підряднику China Communications Construction Co., Ltd. (CCCC) інвестувати кошти в концесію поромної переправи в Чорноморську. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань.

Проект може стати першим результатом переговорів між особами української делегації та представниками Китаю. Переговори з цього питання повинні були відбутися після підписання контракту з днопоглиблення порту Південний. Інтерес до інвестування в Чорноморський порт раніше також виявляла китайська державна компанія Sinohydro corporation, але ніякої конкретики для подальшої спільної роботи між двома сторонами не було.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...
Чого варто очікувати від ринку вантажних морських перевезень в 2020 році?
Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік....