У Міністерстві закордонних справ КНР позитивно оцінили ініціативу українського уряду щодо організації однієї з гілок нового Шовкового шляху між Китаєм і Європою по території України. У Китаї вважають, що розробка різних маршрутів тільки зміцнить позиції транспортного коридору.

За словами представника МЗС Хуа Чуньїна, наявність додаткового варіанта ведення торгівлі в рамках економічного поясу Шовкового шляху позитивно позначиться не тільки на обсягах торгівлі країн-учасниць, а й дозволить значно просунутися в розвитку індустрії залізничних перевезень в цілому. Хуа Чуньїн зазначив, що уряд Китаю вітає ініціативу України і готовий зробити все можливе для поглиблення співробітництва.

Нагадаємо, що підготовка до організації маршруту доставки вантажів між Європою та Китаєм через територію Казахстану, Азербайджану та Грузії почалася ще в кінці 2014 року. В якості черговї ланки маршруту була обрана Туреччина. Рішення було прийнято не випадково, адже Туреччина була готова до співпраці і мала необхідну транспортну інфраструктуру. Перший контейнерний поїзд проїхав по цьому маршруту на початку грудня 2015 року та досяг кордонів з ЄС через 12 днів після відправлення з Китаю.

З осені минулого року міністерство транспорту України почало активно працювати над співпрацею з країнами Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту з метою зробити Україну черговою ланкою транспортного коридору. Маршрут з Китаю до порту Батумі (Грузія) вже був організований і в технічному плані для української сторони залишається тільки організувати доставку Чорним морем і далі залізничним транспортом. Щоб коридор зміг ефективно конкурувати із залізничними контейнерними перевезеннями через Транссибірську магістраль, між країнами учасницями ТМТМ і Україною був підписаний протокол про надання пільгових тарифів на перевезення вантажів.

Китай розвинений досить нерівномірно. Найбільш розвиненими регіонами є південні і східні землі, які мають вихід до моря. Західний же регіон розвинений значно слабше і навіть колосальні фінансові вливання так поки і не принесли бажаного результату. Тим не менш розвиток західних територій – це все ще стратегічне завдання для Китаю і в керівництві бачать вирішення проблеми у розвитку транспортної інфраструктури. Якщо Китаю вдасться створити розвинену залізничну мережу, то це дозволить організувати роботу більшої кількості підприємств в депресивних провінціях. Наявність стабільного попиту з боку європейських споживачів в свою чергу дозволить додатково залучати для цього приватні інвестиції. У зв’язку з цим влада КНР зацікавлена в успішності проекту економічного поясу Нового Шовкового шляху і готова інвестувати в розвиток його ланок.

Китай заинтересован жд перевозках через Украину

Перший контейнерний поїзд з України прибув до Китаю 4 січня, пробувши 15 днів у дорозі. Головною метою запуску тестового поїзда була перевірка роботи митниці, швидкості навантажувально-розвантажувальних робіт та організації руху по всьому маршруту. Сподіваємося, що після усунення всіх “вузьких місць” маршруту, новий транспортний коридор стане для України безперешкодним і дешевим способом доставки вантажів з та в Китай.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...
Чого варто очікувати від ринку вантажних морських перевезень в 2020 році?
Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік....