У Міністерстві закордонних справ КНР позитивно оцінили ініціативу українського уряду зі створення додаткової гілки «Нового Шовкового шляху» між Китаєм і Європою на території України. У Китаї вважають, що розробка альтернативних маршрутів зміцнить позиції транспортного коридору.

За словами представника китайського МЗС Хуа Чуньїн, наявність додаткового маршруту для ведення торгівлі в межах економічного пояса «Нового Шовкового шляху» позитивно позначиться на обсягах торгівлі між країнами-учасницями. Хуа Чуньїн зазначив, що уряд Китаю схвалює ініціативу України і готовий поглиблювати співпрацю.

Нагадаємо, що підготовка до організації маршруту доставки вантажів між Європою та Китаєм через територію Казахстану, Азербайджану, Грузії і Туреччини почалася ще наприкінці 2014 року. Перший контейнерний поїзд проїхав по цьому маршруту на початку грудня 2015 року та досяг кордонів з ЄС через 12 днів після відправки з Китаю.

З осені минулого року міністерство транспорту України почало активно співпрацювати з країнами Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту з метою зробити Україну однією з ланок транспортного коридору. Маршрут з Китаю до порту Батумі (Грузія) вже був організований, українській стороні залишалося тільки організувати доставку по Чорному морю і далі, до кордонів ЄС, залізничним транспортом. Щоб коридор залучав вантажопотік і міг конкурувати з Транссибірською магістраллю, країни-учасниці ТМТМ і Україна підписали протокол про надання пільгових тарифів на перевезення вантажів.

В економічному плані Китай розвинений досить нерівномірно. Найбільш розвиненими є південні і східні райони, які мають вихід до моря. Західний же регіон розвинений набагато менше, навіть колосальні державні фінансові вливання поки що не принесли бажаного результату. Розвиток західних територій залишається для Китаю пріоритетним стратегічним завданням, для вирішення якого керівництво КНР планує налагодити транспортну інфраструктуру. Якщо Китаю вдасться створити розвинену залізничну мережу, це дозволить запустити роботу значної кількості підприємств в депресивних провінціях. Наявність же стабільного попиту з боку європейських споживачів дозволить залучати для цього приватні інвестиції.

Перший відправлений з України контейнерний потяг прибув до Китаю 4 січня, провівши 15 днів у дорозі. У межах тестового запуску були перевірені робота митниці, швидкість вантажно-розвантажувальних робіт і організація руху по всьому маршруту. Сподіваємося, що після усунення всіх «слабких місць» маршруту, новий транспортний коридор стане зручним і економічно доцільним способом доставки вантажів з України в Китай і в зворотному напрямку.

Китай зацікавлений в транзиті через Україну


Надіслати запит
* * * * * * *

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Ваша заявка відправлена!


Дякуємо, що звернулися в «Гуд Логістік»!

Наш менеджер сконтактує з Вами найближчим часом і надасть інформацію згідно із запитом.

Якщо з Вами не зв'язалися упродовж дня, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800300577.

Помилка CAPTCHA!

Ви не автентифікували себе як людину.

Пройдіть, будь ласка, перевірку.