facebook

Суднобудівний бізнес – це досить ресурсо- та наукомістке виробництво, з яким можуть впоратися верфі тільки декількох країн світу. Подібний бізнес завжди пов’язаний не з багатомільйонними інвестиціями, тому в галузі царить й не менш велика конкуренція. Дізнайтеся, хто в топі ринку з виробництва контейнеровозів в 2015 році.

Щороку верфі беруться за все більш амбітні проекти по створенню нових судів, що б’ють навіть минулорічні рекорди по місткості. Чого варті останні анонсовані гіганты від Samsung. Рух у бік збільшення об’ємів і водотоннажності новітніх судів вимагає від суднобудівних верфей використання креативних інженерних рішень і збереження економічної привабливості проектів.

gigantskie-gruzovye-suda

У галузі суднобудування традиційно лідирують верфі всього декількох держав: Південної Кореї, Японії та Китаю. Це особливо видно по замовленнях на судна місткістю 20 тис. TE. Протягом останніх років в індустрії морських перевезень домінує тренд не тільки по збільшенню місткості, але і по оптимізації потужності і витрат на паливо

Трохи статистики: за першу половину 2015 південнокорейський лідер в галузі суднобудування Hyundai Heavy Industries Co. потіснив всіх конкурентів, отримавши найбільшу кількість замовлень на нові судна. І це в досить нелегкий для всієї суднобудівної галузі період, коли загальний обсяг замовлень на судна впав більш ніж у два рази: з майже 27 мільйонів компенсованих тонн (CTG) за аналогічний період 2014 до 13,28 в 2015 році. Справедливості заради варто відзначити, що Південна Корея посіла перше місце швидше завдяки збереженню торішніх обсягів замовлень на тлі значного зменшення частки ринку конкурентів.

kakie-suda-proizvodit-koreya

На другому місці за обсягами замовлень опинилася Японія, яка вперше з 2005 року залишила Китай позаду в піврічному кількості замовлень. Втім, відставання Китаю майже що символічне: всього на 120 тисяч CTG. В результаті перші три місця за обсягами виглядають наступним чином:

  • Південна Корея – 5,92 мільйона CTG
  • Японія – 2,68 мільйона CTG
  • Китай – 2,56 мільйона CTG

Відставання Китаю в піврічних обсягах замовлень не завадило йому успішно утримувати перше місце за обсягами сукупних замовлень по наростанню. За цією шкалою трійка лідерів виглядає таким чином:

  • Китай – 40,96 мільйонів CTG
  • Південна Корея – 32,8 мільйонів CTG
  • Японія – 19,69 мільйонів CTG

verfi-hyundai

Теперішнє лідерство Південної Кореї пояснюється безліччю факторів: відмінною матеріально-технічною базою, найціннішим людським капіталом і передовими технологіями. Але одними з головних факторів успіху все ж залишаються постійна конкурентна боротьба і бажання захопити найбільшу частку ринку.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

У США вже готуються до різдвяної кризи вантажоперевезень

Про роздрібну торгівлю в США До різдва залишається...

Авіаперевезення вантажів: останні тенденції в галузі

Обстановка на ринку авіаперевезень Ринок авіаперевезень настільки завантажений,...

Закон про мультимодальні перевезення: цілі і основні положення

На початку березня проект закону «Про мультимодальні перевезення»...

Особливості виходу на китайський ринок

Торговельне партнерство України та КНР КНР – найважливіший торговельний партнер...

Будівництво контейнеровозів: останні тенденції (частина 2)

Про що йтиметься Це друга частина блогу про...

Будівництво контейнеровозів: останні тенденції (частина 1)

Замовлення і фрахтові ставки Упродовж десятиліть в галузі...

Scroll Top

    Загрузите Ваше резюме:
    Выбрать файл:

      Завантажте Ваше резюме:
      Вибрати файл:

        Upload your resume:
        Select file: