Суднобудівний бізнес – це досить ресурсо- та наукомістке виробництво, з яким можуть впоратися верфі тільки декількох країн світу. Подібний бізнес завжди пов’язаний не з багатомільйонними інвестиціями, тому в галузі царить й не менш велика конкуренція. Дізнайтеся, хто в топі ринку з виробництва контейнеровозів в 2015 році.

Щороку верфі беруться за все більш амбітні проекти по створенню нових судів, що б’ють навіть минулорічні рекорди по місткості. Чого варті останні анонсовані гіганты від Samsung. Рух у бік збільшення об’ємів і водотоннажності новітніх судів вимагає від суднобудівних верфей використання креативних інженерних рішень і збереження економічної привабливості проектів.

gigantskie-gruzovye-suda

У галузі суднобудування традиційно лідирують верфі всього декількох держав: Південної Кореї, Японії та Китаю. Це особливо видно по замовленнях на судна місткістю 20 тис. TE. Протягом останніх років в індустрії морських перевезень домінує тренд не тільки по збільшенню місткості, але і по оптимізації потужності і витрат на паливо.

Трохи статистики: за першу половину 2015 південнокорейський лідер в галузі суднобудування Hyundai Heavy Industries Co. потіснив всіх конкурентів, отримавши найбільшу кількість замовлень на нові судна. І це в досить нелегкий для всієї суднобудівної галузі період, коли загальний обсяг замовлень на судна впав більш ніж у два рази: з майже 27 мільйонів компенсованих тонн (CTG) за аналогічний період 2014 до 13,28 в 2015 році. Справедливості заради варто відзначити, що Південна Корея посіла перше місце швидше завдяки збереженню торішніх обсягів замовлень на тлі значного зменшення частки ринку конкурентів.

kakie-suda-proizvodit-koreya

На другому місці за обсягами замовлень опинилася Японія, яка вперше з 2005 року залишила Китай позаду в піврічному кількості замовлень. Втім, відставання Китаю майже що символічне: всього на 120 тисяч CTG. В результаті перші три місця за обсягами виглядають наступним чином:

  • Південна Корея – 5,92 мільйона CTG
  • Японія – 2,68 мільйона CTG
  • Китай – 2,56 мільйона CTG

Відставання Китаю в піврічних обсягах замовлень не завадило йому успішно утримувати перше місце за обсягами сукупних замовлень по наростанню. За цією шкалою трійка лідерів виглядає таким чином:

  • Китай – 40,96 мільйонів CTG
  • Південна Корея – 32,8 мільйонів CTG
  • Японія – 19,69 мільйонів CTG

verfi-hyundai

Теперішнє лідерство Південної Кореї пояснюється безліччю факторів: відмінною матеріально-технічною базою, найціннішим людським капіталом і передовими технологіями. Але одними з головних факторів успіху все ж залишаються постійна конкурентна боротьба і бажання захопити найбільшу частку ринку.

БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ У РОЗДІЛАХ:

Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
10 термінів міжнародних вантажоперевезень
10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
Наймання транспортно-логістичної компанії: стратегічну перевагу або непотрібні витрати?
Наразі конкурентоспроможність на ринку стає все більш важливою,...
Що таке пошкоджений вантаж, як з ним поводитися і як цьому запобігти?
Для типового міжнародного маршруту перевезення повних контейнерів нижче...