Posted by admin
Category:

За останній рік сталося дуже багато подій, що по-різному впливають на індустрію контейнерних перевезень. Переорієнтація економіки Китаю на нарощування внутрішнього споживання та посилення санкцій Заходу проти Росії – ось що багато в чому визначає тенденції на ринку контейнерних перевезень в нинішньому році. Що ж буде з флотом контейнеровозів в цьому році при такій специфіці ринку?

Чи буде спад?

На думку Baltic and International Maritime Council, навіть беручи до уваги низку несприятливих факторів, у 2015 році спаду у виробництві контейнеровозів не буде. Навпаки, очікується зростання світового контейнерного флоту на 6,5%, що відповідає тенденціям року минулого. Хоча існують і менш оптимістичні прогнози, наприклад фахівці брокерської компанії Clarkson вважають, що індустрію чекає зростання всього на 5,8%.

Що ж змінилося?

Змінилася структура контейнерного флоту. У звіті відзначається зменшення кількість суден, які цього року відправлять на злам, що й не дивно. Також істотно зменшиться кількість замовлень на нові суда. Даний показник просів до мінімуму 2003 року і складає всього 462 судна. Хоча вантажомісткість всіх суден, які будуть побудовані в 2015 році, буде на половину більше тих, що побудовані в 2003, і ​​складе 3,3 млн. TEU. Тут на обличчя ще один тренд – збільшення місткості, контейнеровозів замовляють менше, але вони стають більше. Не так давно ми вже писали про чергового гіганта, що вийшов з доків.

Висновок?

Криза відчувається в багатьох сферах економіки і торгівлі, що позначається на індустрії контейнерних перевезень. Але не варто розцінювати те що відбувається в ній як рецесію. Це скоріше адекватна реакція і процес адаптації до змін з метою запропонувати ринку більш економічний сервіс, чи або хоча б не сильно вибиватися за звичні цінові рамки на ключових напрямах контейнерних перевезень.

Scroll Top
Загрузите Ваше резюме:
Выбрать файл:
Завантажте Ваше резюме:
Вибрати файл:
Upload your resume:
Select file: