Posted by admin
Category:

Згідно з недавніми ініціативам, пропонується провести модернізацію обладнання для радіологічного контролю вантажів у пунктах пропуску через кордон на морських портах. За словами представників ФРТУ, адаптація процесу радіологічного контролю під світові стандарти абсолютно необхідна.

Це дозволило б не тільки знизити ступінь бюрократії, але й позбутися давно налагодженою корупційної схеми здирництва з бізнесу, коли за кожен 20- та 40-фунтовий контейнер “пропонувалося” заплатити 5 і 10 доларів відповідно.

В якості ефективних заходів було запропоновано встановити спеціальні вимірювальні пристрої на крани контейнерних перевантажувачів, які будуть зчитувати показники по кожному контейнеру і направляти їх в Інформсистему портового співтовариства. Тобто пропонується контролювати процес ще на самому початковому етапі – вигрузці контейнера з судна. Таким чином, за умови відсутності коливань природного радіаційного фону навколишнього середовища, радіологічний контроль можна буде проводити без участі експедитора і екоінспектора. Саме це, за словами ФРТУ, і дозволить виключити “людський фактор” і, як наслідок, корупційну складову. Ініціатива вже була підтримана митним комітетом Європейської бізнес-асоціації, Держекоінспекцією, Міністерством інфраструктури та низкою керівників експедиторських компаній.

Паралельно піднімалася тема давньої проблеми з екологічної декларацією вантажу. З цього приводу В’ячеслав Вороний, начальник стратегічної служби Адміністрації морпортів, зробив ряд пропозицій. Зокрема він запропонував скасувати необхідність надання екологічної декларації для всіх типів вантажу, про які не йде мова в постанові Кабміну №1031. Нагадаємо, що ця постанова регулює перелік вантажів, які підлягають огляду.

Scroll Top
Загрузите Ваше резюме:
Выбрать файл:
Завантажте Ваше резюме:
Вибрати файл:
Upload your resume:
Select file: