Незважаючи на загальну нестабільну ситуацію на світовому ринку морських перевезень, ця сфера продовжує розвиватися. У цьому матеріалі – про тенденції, які вплинуть на розвиток міжнародного та українського ринку вантажоперевезень в найближчому майбутньому.
У найближчому майбутньому судноплавство між Ісландією і Гренландією вийде на новий рівень: гренландська судноплавна компанія і контейнерний перевізник Ісландії взялися за будівництво трьох контейнеровозів льодового класу. У планах – закінчити проект до 2019 року.
Нові судна будуть споживати менше палива. Також завдяки сучасним двигунам знизиться рівень небезпечних викидів.
Хороші новини для української індустрії судноплавства: вже в цьому році в країні з'являться найбільші світові портові оператори – DP World (ОАЕ) і Hutchinson Ports (найбільша компанія Гонконгу).
Як повідомляє міністр інфраструктури Володимир Омелян, оператори почнуть роботу в порту «Чорноморськ» найближчим часом. Hutchinson Ports зосередить свою діяльність на розвитку контейнерних терміналів. Експерти компанії вже почали вивчати роботу українського порту. DP World реалізовуватиме проекти відразу в двох українських портах: «Південному» і «Чорноморську», оператор займатиметься в тому числі оптимізацією роботи буксирного флоту одеського порту.
27 січня DP World почав проводити операції з оптимізації роботи в найбільшому порту Кіпру. Ця подія ознаменувалася завершення довготривалого процесу приватизації порту.
Наприкінці 2016 року керівництво порту і представники DP World уклали угоду. Тепер один із найбільших портових операторів світу має право на експлуатацію терміналу і обробку пасажирських суден в порту строком на 25 років.