facebook

blankПеревезення збірних вантажів в США

Експорт українських товарів в США з кожним роком набирає обертів. В американських покупців великий попит має така продукція, як меблі, предмети інтер’єру від українських дизайнерів, одяг і взуття, вироби ручної роботи, продукти здорового харчування та ін.

Українські товари складають конкуренцію товарам з інших країн на американскьому ринку, оскільки відповідають міжнародним стандартам, виготовлені з високоякісної сировини, але при цьому значно дешевше виробів такого ж типу, експортованих, наприклад, з Європи.

Перешкодами для співпраці між українським виробником та іноземним покупцем може стати висока вартість і тривалі терміни транспортування, труднощі на митниці.

Ми допомагаємо уникнути цих проблем.

Переваги перевезення збірних вантажів:
  • економічна вигода: відправник сплачує тільки за місце для вантажу, а не за повний контейнер;
  • можливість зібрати в одинконтейнер товари від різних постачальників;
  • витрати на перевезення діляться між усіма замовниками.

Компанія «Гуд Логістік» консолідує вантаж з товарами інших відправників, гарантуючи, що він буде доставлений безпечно і вчасно.

Перевезення збірних вантажів в США від складу в Києві до нашого складу в Нью-Джерсі триває 35-40 днів. Консолідовані контейнери відправляються в США регулярно, 2-3 рази на тиждень.

Наші послуги

  • індивідуальний розрахунок вартості консолідованої доставки;
  • забір вантажу зі складу відправника;
  • оформлення всієї необхідної документації;
  • консолідація на складі в Києві;
  • митне очищення на українському кордоні;
  • відстеження вантажу на всіх етапах доставки;
  • митне оформлення в США;
  • розформування контейнера на складі в Нью-Джерсі;
  • доставка та вивантаження товару в місці призначення.

blankВартість доставки збірних вантажів у США

Ціна на доставку збірного вантажу в США вираховується для кожного клієнта індивідуально. Її розмір залежить від таких факторів, як тип, об’єм, вага і габарити вантажу, код товару згідно з УКТЗЕД і т.п.

Компанія «Гуд Логістік» організовує регулярну відправку збірних контейнерів Україна – США прямим морським сполученням за вигідними тарифами.

Щоб замовити перевезення вантажу в США, телефонуйте за номером 0 800 300 577 або оформлюйте замовлення у спеціальній формі.

Чому ми?

  • організуємо регулярний прямий LCL сервіс Україна – США;
  • доставляємо вантаж до будь-якого штату як юридичній, так і фізичній особі;
  • надаємо повний звіт про стан і місцезнаходження вантажу, постійно на зв’язку з агентами за кордоном;
  • пропонуємо оптимальний маршрут і забезпечуємо доставку в обумовлені терміни;
  • вказуємо вартість без прихованих платежів або додаткових комісій;
  • здійснюємо митне оформлення в Україні та США;
  • оформлюємо страхування за мінімальним тарифом;
  • за необхідності додатково пакуємо вантаж перед відправленням.

Для отримання безкоштовної консультації телефонуйте за номером 0 800 300 577 або пишіть у форму зворотного зв’язку.

Є питання ?

    Якщо у вас залишилися питання або ви хочете дізнатися тарифи, будь ласка, заповніть форму – і наші фахівці зв’яжуться з вами найближчим часом.

    ШВИДКІСТЬ

    Доможемо перевезти вантаж у найкоротші строки.

    ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

    Наша компанія входить до складу престижної міжнародної логістичної організації WCA.

    НАЙКРАЩА ЦІНА

    Ми оптимізуємо маршрут і включаємо в нього лише необхідні послуги, щоб зберегти ваші фінансові і часові ресурси.

    Популярні статті

    Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику
    Топ-5 тенденцій майбутнього, які докорінно змінять логістику Швидкість...
    Топ-6 переваг вантажних авіаперевезень
    Топ-6 переваг Авіа доставки вантажів Авіаперевезення є ключовим...
    10 термінів міжнародних вантажоперевезень
    10 термінів міжнародних вантажоперевезень Основні терміни доставки всіх...
    Scroll Top

      Загрузите Ваше резюме:
      Выбрать файл:

        Завантажте Ваше резюме:
        Вибрати файл:

          Upload your resume:
          Select file: