Міжнародні морські перевезення здійснюються в стандартизованих контейнерах. У них можна транспортувати будь-який товар: від насипного зерна і сировини до швидкопсувних продуктів. У цьому матеріалі розберемося, які бувають типи контейнерів і який із них краще підійде для того чи іншого вантажу.
Цей вид контейнера найчастіше використовується для перевезення вантажів морським транспортом. Стандартні 20-футові також відомі як сухі транспортні контейнери.
Морські вантажоперевезення в стандартних контейнерах з металевими стінками забезпечать надійний захист товару. Однак, на відміну від рефрижераторних контейнерів, стандартні контейнери не обладнані системами охолодження і вентиляції, тому швидкопсувну продукцію у них перевозити не варто.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 20′ = 6096 мм | 7′ 9.25″ = 2370 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 19′ 5.75″ = 5935 мм | 7′ 8″ = 2335 мм | 7′ 9.75″ = 2383 мм |
Двері | — | 7′ 8″ = 2335 мм | 7′ 6.25″ = 2292 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 52910 фунтів = 24000 кг | ||
Тара | 4585 фунтів = 2080 кг | ||
Макс. завантаження | 48325 фунтів = 21920 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 1197.25 фунтів3 = 34 м3 |
Морські 40-футові контейнери зазвичай виготовляються з алюмінію або сталі і підходять для перевезення будь-яких типів вантажів. Для великовагових, великогабаритних вантажів 40-футовий контейнер підходить навіть краще, ніж 45-футовий, оскільки їх вантажопідйомність відрізняється зовсім незначно.
Тому 45-футовий контейнер частіше використовують для перевезення об’ємних, але легких вантажів, у той час як 40-футовий – для важких.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 40′ = 12192 мм | 8′ = 2438 мм | 9′ 6″ = 2895 мм |
Внутрішні | 39′ 5.25″ = 12022 мм | 7′ 5.625″ = 2352 мм | 7′ 10.25″ = 2395 мм |
Двері | — | 7′ 8.25″ = 2343 мм | 7′ 5.75″ = 2280 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 67200 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 8600 фунтів = 3900 кг | ||
Макс. завантаження | 58600 фунтів = 26580 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 2392 фунтів3 = 67.7 м3 |
Контейнерні морські перевезення не обходяться без контейнерів High Cube. Максимальна висота такого контейнера становить 2895 мм.
High Cube використовуються для доставки всіх типів генеральних вантажів (суховантажі), також підходять для перевезення легких об’ємних вантажів. У 40-футовий високий контейнер можна завантажити товари в коробках або на палетах об’ємом 74-75 кубів.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 40′ = 12192 мм | 8′ = 2438 мм | 9′ 6″ = 2895 мм |
Внутрішні | 39′ 5.25″ = 12022 мм | 7′ 8.5″ = 2352 мм | 7′ 8.5″ = 2352 мм |
Двері | — | 7′ 5.75″ = 2340 мм | 8′ 5.75″ = 2585 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 67200 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 9150 фунтів = 4150 кг | ||
Макс. завантаження | 58050 фунтів = 26330 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 2697 фунтів3 = 76.4 м3 |
45-футові морські контейнери схожі за характеристиками на 40-футові, однак можуть вмістити більші об’єми вантажу. Найчастіше в них перевозять збірні і негабаритні вантажі вагою до 30 тонн.
ТОскільки всередині всі контейнери рифлені, максимальне завантаження контейнера можливе тільки в тому випадку, якщо вантаж знаходиться в мішках або перевозиться насипом. У високий 45-футовий контейнер можна завантажити 84-85 кубів вантажу в коробках або на палетах.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 13742 мм | 8′ = 2438 мм | 9′ 6″ = 2895 мм |
Внутрішні | 13582 мм | 2347 мм | 2690 мм |
Двері | — | 7′ 5.75″ = 2340 мм | 8′ 5.75″ = 2585 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 32500 кг | ||
Тара | 4110 кг | ||
Макс. завантаження | 28390 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 85.7 м3 |
Перевезення вантажів контейнерами 20 футів передбачають високу вантажопідйомність за рахунок міцних стелажів зі сталевої рами і двох торцевих стінок, які можуть бути фіксованими або розбірними.
Кріпильні кільця для підйому вантажу встановлені на бічних напрямних, кутових стійках і підлозі, деякі контейнери також оснащені кишенями для навантажувачів.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 20′ = 6096 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 18′ 9.4″ = 5727 мм | 7′ 4.1″ = 2240 мм | 7′ 1.3″ = 2170 мм |
Двері | — | — | — |
Вага | |||
Макс. брутто | 66140 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 500 фунтів = 2950 кг | ||
Макс. завантаження | 60690 фунтів = 27530 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 986 фунтів3 = 27.9 м3 |
Як правило, перевезення негабариту на платформі Flat Rack коштує досить дорого, тому немає сенсу перевозити в такому контейнері дешевий вантаж.
40-футові платформи мають тунелі s-подібної форми з кожного боку і оснащуються кріпильними лебідками. Для перевезення окремих типів вантажів на стелажах можуть бути встановлені стійки.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 20′ = 6096 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 18′ 9.4″ = 5727 мм | 7′ 4.1″ = 2240 мм | 7′ 1.3″ = 2170 мм |
Двері | — | — | — |
Вага | |||
Макс. брутто | 66140 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 500 фунтів = 2950 кг | ||
Макс. завантаження | 60690 фунтів = 27530 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 986 фунтів3 = 27.9 м3 |
Контейнери з відкритим верхом (Open Top) – це контейнери, які не мають даху. Їх використовують для перевезення вантажу, який або в негабарити по висоті, або не може бути завантажений через двері (наприклад, мармурові плити).
Стінки контейнерів зазвичай виготовляються з гофрованої сталі, підлога – з дерева. Само собой, в контейнерах Open Top не можна перевозити вантажі, яким може нашкодити волога.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 20′ = 6096 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 19′ 4.3″ = 5902 мм | 7′ 4.1″ = 2240 мм | 7′ 8.5″ = 2352 мм |
Двері | — | 7′ 7.9″ = 2335 мм | 7′ 4.1″ = 2240 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 52910 фунтів = 24000 кг | ||
Тара | 5380 фунтів = 2440 кг | ||
Макс. завантаження | 475205 фунтів = 21560 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 1133 фунтів3 = 32 м3 |
Дах контейнера — це кілька пересувних рам і тент. Рами використовуються для підтримки тенту в натягнутому вигляді. У такому контейнері перевозяться вантажі в негабариті по висоті або об’єкти, які неможливо завантажити/вивантажити через двері.
На верхній і нижній бічних балках контейнера і на кутових опорах розташовуються кільця для кріплення вантажу. Вони можуть витримати навантаження до 1000 кг.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 40′ = 12192 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 139′ 5.2″ = 12021 мм | 7′ 8.4″ = 2350 мм | 7′ 7.7″ = 2330 мм |
Двері | — | 7′ 8″ = 2338 мм | 7′ 4.1″ = 2240 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 79370 фунтів = 36000 кг | ||
Тара | 9760 фунтів = 4430 кг | ||
Макс. завантаження | 69600 фунтів = 31570 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 2355 фунтів3 = 66.7 м3 |
Рефрижераторні контейнери — це контейнери-холодильники, в яких перевозяться вантажі, що вимагають певного температурного режиму перевезення. Вони бувають 20-ти і 40-футовими.
Кожен рефконтейнер оснащений самописцем, який фіксує всі скачки температури, і холодильним агрегатом, що підключений до джерела електроживлення на борту судна. Він підтримує стабільну температуру в діапазоні від -40 до + 30 ° С.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 20′ = 6096 мм | 7′ 9.25″ = 2370 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 17′ 10.8″ = 5455 мм | 7′ 4.98″ = 2260 мм | 7′ 5.568″ = 2275 мм |
Двері | — | 7′ 4″ = 2237 мм | 7′ 4.98″ = 2260 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 59 520 фунтів = 27000 кг | ||
Тара | 6 724 фунтів = 3050 кг | ||
Макс. завантаження | 52 800 фунтів = 23950 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 988.8 фунтів3 = 28.0 м3 |
Термоконтейнер для перевезення продуктів являє собою міцну сталеву конструкцію з гофрованими стінками, дерев’яним настилом, дверима, що відкриваються на 270 градусів, і кріпленнями.
Холодильна установка влаштована таким чином, що укладається в напрямні осередків контейнеровоза. Під час транспортування на судні вбудовані блоки такого контейнера підключаються до бортової системи електроживлення.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 40′ = 12192 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Внутрішні | 37′ 11″ = 11555 мм | 7′ 6″ = 2286 мм | 7′ 5.76″ = 2280 мм |
Двері | — | 7′ 6″ = 2285 мм | 7′ 4.38″ = 2245 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 67200 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 9634 фунтів = 4370 кг | ||
Макс. завантаження | 57560 фунтів = 26110 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 2126 фунтів3 = 60.2 м3 |
Для забезпечення циркуляції холодного повітря підлога контейнера оснащена решіткою. Піддони утворюють додатковий простір між підлогою контейнера і вантажем, створюючи повітряний прошарок.
Окрім регулювання температури, пристрої, вбудовані в контейнер, контролюють обмін свіжим повітрям, усувають CO2 і етилен. Цей контейнер відмінно підходить для перевезення заморожених продуктів.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 40′ = 12192 мм | 8′ = 2438 мм | 9′ 6″ = 2895 мм |
Внутрішні | 39′ 3.25″= 12022 мм | 7′ 8.5″ = 2352 мм | 8′ 10.25″ = 2700 мм |
Двері | — | 7′ 5.75″ = 2340 мм | 8′ 5.75″ = 2585 мм |
Вага | |||
Макс. брутто | 67200 фунтів = 30480 кг | ||
Тара | 9150 фунтів = 4150 кг кг | ||
Макс. завантаження | 58050 фунтів = 28000 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 2697 футов3 = 76.4 м3 |
У контейнері-цистерні (Tank-container) перевозяться рідини (соки, спиртні напої, мастила, нафтопродукти), гази, хімічні речовини. Під час перевезення небезпечних вантажів в цистернах потрібно дотримуватися певних правил транспортування.
Так, паливо, токсичні речовини, антикорозійні засоби повинні заповнювати цистерну не менше ніж на 80%. У той же час цистерна, як правило, не повинна бути заповнена більш ніж на 95%, інакше не залишиться достатньо вільного простору для теплового розширення.
Розміри | Довжина | Ширина | Висота |
Зовнішні | 19′ 10.92″ = 6068 мм | 8′ = 2438 мм | 8′ 6″ = 2591 мм |
Вага | |||
Тара | 61800 фунтів = 28030 кг | ||
Макс. завантаження | 68340 фунтів = 31000 кг | ||
Вантажомісткість (об’єм) | 24000 літрів |
Вище наведені розміри морських контейнерів 20, 40 і 45 футів — наша компанія може організувати міжнародні контейнерні перевезення з використанням будь-якого з контейнерів. Деталі уточнюйте у менеджерів за телефоном 0 800 300 577 або у формі зворотного зв’язку.