Менше, ніж через три місяці завершиться 2019 рік. Фахівці галузі вантажоперевезень з нетерпінням очікують змін в даній сфері в 2020 році, особливо з огляду на кілька «підвішених» моментів, які можуть кардинально вплинути на весь наступний рік.

Основними факторами будуть впровадження ІМО 2020 і нескінченна торгова війна між США і Китаєм. Крім цього, доцільно враховувати показники економічного зростання і очікування на майбутній рік, щоб зробити більш точні прогнози.

Все ще лишається в силі загроза санкцій від США по відношенню до глобальним технологій ланцюжків поставок, і невизначеність, пов’язана з Брексітом. У країнах з розвиненою і ринковою економікою спостерігалося зниження активності інвестування і зниження попиту на споживчі товари, оскільки корпорації і домогосподарства продовжують стримувати значні витрати. Отже, прогнозоване зростання охоплення в 2020 році є невизначеним, якщо припустити, що наразі на ринках, що формуються і в країнах, що розвиваються робиться наголос на стабілізацію для просування до вирішення проблеми відмінностей в торговельній політиці.

ІМО 2020 Основний вплив відбудеться через впровадження правил IMO 2020. Ці правила будуть накладати у всьому світі обмеження на викиди сірки на рівні 0,5%. Починаючи з 1 січня 2020 року відбудеться різке скорочення викидів, у порівнянні з поточним порогом, що становить 3,5%.

В результаті мазут з високим вмістом сірки впаде в ціні, оскільки після 1 січня попит на нього різко впаде. Однак, з іншого боку, дизельне паливо (нафта з низьким вмістом сірки) буде користуватися підвищеним попитом, і ціни на нього повинні зрости.

Спочатку підвищення вартості палива буде означати, що ставки на фрахт збільшаться, і значна частина цього збільшення буде сплачена споживачами. Ціни можуть коливатися в залежності від майбутніх тарифів і податків через тривалі переговори між США і Китаєм.

Щоб краще проаналізувати, чого очікувати від ринку морських перевезень 2020 року, нам необхідно знати, які запобіжні заходи будуть використовувати судновласники. Їм, ймовірно, доведеться перейти на паливо з низьким вмістом сірки. Крім того, їм може бути цікаво переміщати кораблі на більш помірних швидкостях. Більш тривалі рейси можуть знизити витрати і допомогти скоротити викиди. Тим не менш, це також обмежить об’єм вантажів, які ці судна можуть перевозити через триваліший час перебування в дорозі, що в кінцевому підсумку призведе до скорочення прибутку. У IMO 2020 є лазівка. Справа в тому, що контролюються викиди, а не реальний зміст сірки. Це може підштовхнути перевізників до установки на суднах газоочисників для уловлювання сірки до моменту її потрапляння в атмосферу.

ТОРГІВЕЛЬНА ВІЙНА МІЖ США І КИТАЄМ
Є видимі ознаки того, що торговельну суперечку вже зачіпає економіку Китаю і США. В Морган Стенлі заявили, що зростання торгового конфлікту може привести до зниження на 0,81 процентного пункту світового валового внутрішнього продукту. Цей сценарій буде передбачати введення в США тарифів в розмірі 25% на всі товари з Китаю та ЄС і аналогічні заходи, вжиті у відповідь. Для США прогнози на 2020 рік не викликають особливого занепокоєння. Прогнозуються відносно стабільні економічні умови на рівні споживачів: ву контексті працевлаштування, зарплат, податків і закупівель, а також у промисловій сфері.

НИЗЬКА АКТИВНІСТЬ В СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Згідно зі звітом Міжнародного валютного фонду, в першому кварталі 2019 року зростання торгівлі знизився приблизно на 0,5 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, тільки після того, як він впав нижче двох відсотків в четвертому кварталі 2018 року. Уповільнення було в основному помічено в країнах Азії, що розвиваються. Обмежені торгові перспективи, викликані поворотом цих подій, створюють коливання інвестицій. торгівлі, особливо щодо нових замовлень.

Очікується, що в 2020 році напруженість в політиці буде поступово знижуватися з наближенням більш конструктивних торгових переговорів, особливо в зв’язку з майбутніми президентськими виборами в США. Раптові і різкі рішення щодо санкцій і тарифів шкодять багатьом світовим економікам і швидше за все, їх будуть уникати. Багато постачальників вже почали переміщати своє виробництво, і у Китаю стає все менше можливостей для подальших переговорів.

Крім того, уповільнення темпів зростання має слугувати попередженням для світової торгівлі, оскільки нижчий політичний ризик спочатку призведе до розширення торговельних партнерських зв’язків і стане позитивним підкріпленням для розвитку ланцюжків поставок.

В кінцевому підсумку це буде означати збільшення інвестиційних можливостей для покупців.

Загрузите Ваше резюме:
Выбрать файл:
Завантажте Ваше резюме:
Вибрати файл:
Upload your resume:
Select file: