Флот однієї з найбільших українських судноплавних компаній потребує модернізації. Українське Дунайське пароплавство має в своєму арсеналі 466 суден, середній вік яких – від 25 до 40 років. Такий солідний вік флоту компанії не дозволяє підприємству розвиватися і функціонувати як передовій судноплавній компанії. Більшість з цих транспортних засобів через сильну зношеність вже не використовується для роботи і знаходиться в відстої. Але навіть несправний флот потребує коштів на своє утримання.

Потреба УДП в оновленні флоту посилюється також через конкурентну боротьбу на ринку вантажоперевезень по Дунаю. Сьогодні українській судноплавній компанії вдається зберігати свої позиції незважаючи на велику конкуренцію на ринку. Для того, щоб підприємство могло зайняти лідируючі позиції в цьому напрямку – необхідна нова транспортна техніка. Щоб вирішити проблему модернізації транспортних потужностей підприємства, керівництво представило проект подальшого розвитку флоту Українського Дунайського пароплавства. Як керівництво УДП планує вирішити цю проблему, і яка зарубіжна компанія зможе фінансувати проект УДП?

Будівництво нових барж

Перше завдання – підвищити ефективність роботи флоту і скоротити кількість несправних одиниць транспорту. У складі несправного судів підприємства налічується більше 100 ліхтарів, які вже не використовуються в роботі. Керівництво УДП вже знайшло ефективне застосування цих транспортних засобах: з несправних ліхтарів побудують 40 нових барж. Це вирішить одночасно дві проблеми: допоможе модернізувати судноплавний флот і позбудеться від старої техніки. Проект з будівництва барж на основі ліхтарів буде вигідним з фінансової сторони і зручним з точки зору виконання. Будівництво нової баржі Калійскім заводом обійдеться набагато дешевше, ніж покупка нової баржі.

модернізація буксирів

Ще одним напрямком роботи УДП є модернізація буксирів, середній вік яких перевищує 40 років. Основна проблема – несправність двигунів у цих суднах, так як комплектуючі для цих застарілих моделей сьогодні вже не випускають. Їх ремонт вимагає великих витрат і створює безліч незручностей.

Виходячи з ситуації, що склалася, керівництво УДП планує заміну двигунів у 21 буксира. Вартість модернізації двох двигунів, які потрібні для одного транспортного засобу разом з усіма комплектуючими становить 2 млн доларів. Ще невідомо у який зарубіжної компанії керівництво УДП планує закуповувати двигуни, але потенційним постачальником комплектуючих виступає китайська компанія China National Technical Import & Export Corporation (CNTIC). Ця ж компанія може стати і закордонним інвестором для майбутнього проекту з модернізації флоту Українського Дунайського пароплавства, для реалізації якого необхідно 50 млн. доларів.