Незважаючи на тривалий період відновлення обсягів перевезень, попередні результати досліджень, проведених в аеропортах по всьому світу, в тому числі й України, вказують на поступове зниження кількості перевезених вантажів на міжнародному ринку вантажних авіаперевезень. В цілому, в першій половині 2019 року в аеропортах, що цілком ймовірно, продовжиться тенденція волатильності обсягів перевезених товарів.

Якщо говорити про регіональний рівень, в аеропортах Азії, Європи та України зокрема повідомили про зниження обсягів вантажів по усіх напрямках, в той час як аеропорти Північної Америки продемонстрували змішані результати. Як повідомляє сайт «Cargo Facts», в квітні у всіх світових перевізників скоротився трафік, що сприяло подальшому зниженню обсягів перевезених вантажів у аеропортах Азії і Європи та України. Незважаючи на помітні удари по обсягам міжнародних вантажоперевезень, в деяких північноамериканських аеропортах навпаки спостерігалося зростання, обумовлене підвищеними обсягами внутрішніх вантажоперевезень.

Нижче наведені показники трафіку в аеропортах по всіх регіонах за квітень 2019 року:

Азійсько-Тихоокеанський регіон

У міжнародному аеропорту Гуанчжоу Байюнь (CAN) повідомили, що вантажообіг в квітні виріс на 1,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до 158 668 тонн. Цьому зростанню сприяло загальне збільшення обсягу імпорту і експорту. За весь рік вантажообіг CAN виріс на 1,8%, до 588 810 тонн. Проте, місячні обсяги вантажів в аеропорту за період з березня по квітень знизилися на 4,7%.

Сеульський аеропорт Інчхон (ICN) у квітні знизив вантажообіг на 7,5%, до 227 960 тонн. Протягом 2019 року вантажопереробка ICN знизилася на 6,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до 876 917 тонн.

Обсяги вантажів у Шанхайському міжнародному аеропорту (PVG) в квітні впали на 9,7% в порівнянні з попереднім роком, до 293 900 тонн. Даній тенденції сприяє скорочення як внутрішніх, так і міжнародних обсягів вантажоперевезень. З початку року обсяги скоротилися на 9,2%, до 1,099 млн. тонн вантажів. За період з березня по квітень щомісячні обсяги скоротилися на 6,5%.

В аеропорту Сінгапура (SIN) повідомили, що у квітні вантажообіг скоротився на 12,8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, приблизно до 160 000 тон. За перші чотири місяці року вантажообіг SIN знизився приблизно на 5,8%, становлячи 650 000 тонн.

Європа

Вантажообіг аеропорту Бориспіль на даний момент становить 120 тонн на день. Слід зазначити, що керівництво «Борисполя» на даний момент планує будівництво нового вантажного терміналу, який зміг би значно збільшити масу обороту вантажів в день.

Вантажообіг Амстердамського аеропорту Схіпхол (AMS) в квітні впав на 9,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до 139 697 тонн. За весь рік вантажообіг AMS впав на 8,5%, становлячи 557 054 тонн. Незважаючи на те, що в AMS повідомили про загальне зниження вантажообігу у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в відношенні як імпортних, так і експортних вантажів на 11,1% і 9,3%, об’єм імпортних вантажів з Близького Сходу збільшився на 7,1 %, а обсяги експортних вантажів в Північну Америку виросли на 6,6%.

У Аеропорті Франкфурт-на-Майні (FRA) повідомили про зниження вантажообігу на 6,3% в річному обчисленні, до 174 895 тонн. За перші чотири місяці 2019 року вантажообіг FRA скоротився на 2,8% і становив 693 923 тонн. У FRA пояснюють зниження обсягів перевезень ослабленням інтенсивності торгівлі в світі і більш пізнім періодом великодніх свят.

У лондонському аеропорту Хітроу (LHR) повідомили про зниження вантажообігу у порівнянні з попереднім роком на 5,9%, що становить 132 893 тонни. У регіональному масштабі, обсяги імпортних і експортних перевезень між аеропортом Хітроу і Африкою, Латинською Америкою і Близьким Сходом у квітні виросли, в порівнянні з тим же періодом роком раніше, тоді як обсяги перевезених вантажів в усі інші регіони скоротилися.

Вантажообіг Віденського аеропорту (VIE) в квітні впав на 7,3% в порівнянні з квітнем минулого року, складаючи 23 389 тонн. За січень-квітень вантажообіг VIE скоротився на 3,4%, до 90 030 тонн в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Північна і Південна Америка

В аеропорту Цинциннаті / Північного Кентуккі (CVG) повідомили, що обсяги вантажів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросли на 6,5% і досягли 107 442 тонн. Із початку року обсяги вантажоперевезень в аеропорту виросли на 5,8%, тоннаж вантажообігу аеропорту продовжував збільшуватися з січня цього року.

Міжнародний аеропорт Онтаріо (ONT) обробив 61 813 тонн вантажів, що призвело до збільшення обсягу перевезених в квітні вантажів на 11,0% в порівнянні з попереднім роком. Обсяги вантажоперевезень в аеропорту за місяць зросли на 11,8%, а обсяги поштових відправлень знизилися на 5,4%. Вантажообіг ONT з початку року збільшився на 3,4% і становив 225 867 тонн.

В аеропорту Лос-Анджелеса (LAX) повідомили про зниження вантажообігу в квітні цього року в порівнянні з попереднім на 3,1%, до 190 291 тонни. Обсяги перевезених вантажів в аеропорту знизилися на 2,8% за перші чотири місяці року, в порівнянні з аналогічним періодом в 2018 році.

Вантажообіг Міжнародного аеропорту Маямі (MIA) в квітні виріс на 0,7% в порівнянні з квітнем минулого року, до 202 253 тонни. Обсяги міжнародних вантажоперевезень, які складають більшу частину вантажів, що проходять через MIA, не змінилися. Відбулося лише незначне зниження на близько 0,1% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, до 172 149 тонн, в той час як внутрішні обсяги збільшилися на 5,2% в річному обчисленні до 30 104 тонн. У 2019 вантажообіг MIA знизився приблизно на 1,0% до 788 527 тонн.

Вантажообіг міжнародного аеропорту Сіетл-Такома (SEA) в квітні виріс на 3,7% в порівнянні з квітнем минулого року, складаючи 34 573 тонни. Обсяги вантажоперевезень в аеропорту в квітні в цілому збільшилися на 3,9% — внутрішні перевезення збільшилися на 9,8% в річному обчисленні, в той час як обсяги міжнародних перевезень скоротилися на 6,3% в порівнянні з квітнем минулого року. З початку року вантажообіг SEA виріс на 3,5% до 133 051 тонни в порівнянні з тим же періодом попереднього року.

Однак, авіаперевезення на сьогодні – найбільш перспективний напрямок міжнародної доставки вантажу. Його беззаперечні переваги – оперативність та надійність, що може забезпечити наша компанія Гуд Логістік.